*Tam tikrose šalyse ar regionuose šiems skambučiams, įskaitant skambučius iš mobiliųjų telefonų ar viešbučių numerių, gali būti taikomi mokesčiai. „Visa“ už galimus mokesčius neatsako. Jei jūsų šalis ar regionas nenurodyti, taip pat jei nepavyksta susisiekti nemokamomis telefonų linijomis, skambinkite adresato sąskaita +1-303-967-1096. (Skambinti adresato sąskaita galima per vietinį operatorių). Asmenys su klausos sutrikimais JAV gali skambinti numeriu 1-800-TDD-1213, Kanadoje numeriu 1-305-278-4285, o kitose šalyse –1-512-865-2002.
Gaukite pagalbos
Reikia pagalbos? Paskambinkite mums
DUK
Kredito kortelės
-
-
Norėdami prisijungti prie savo kredito kortelės paskyros, apsilankykite kortelę išdavusios įstaigos ar banko svetainėje. Svetainė ir nemokamos linijos numeris gali būti nurodyti „Visa“ kortelėje. Jei jums reikia daugiau pagalbos, kreipkitės į „Visa“ numeriu, kurį rasite aukščiau pateiktame išskleidžiamajame sąraše.
-
-
Jei norite užginčyti nuo jūsų sąskaitos nuskaitytą mokestį, susisiekite su kortelę išdavusia įstaiga arba banku. Nemokamos linijos numerį rasite „Visa“ kortelės priekyje arba nugarėlėje. Daugeliu atvejų jūsų kortelę išdavusi įstaiga arba bankas, prieš spręsdamas ginčijamą mokestį, pareikalaus pateikti išsamią informaciją apie operaciją.
-
-
Jei norite sužinoti, kodėl jūsų kortelė nebuvo priimta, susisiekite su kortelę išdavusia įstaiga arba banku. Nemokamos linijos numerį rasite „Visa“ kortelės priekyje arba nugarėlėje. Kortelė gali būti nepriimta dėl daugelio priežasčių. Jūsų kortelę išdavusi įstaiga arba bankas gali geriausiai nurodyti konkrečią mokėjimo atmetimo priežastį ir pateikti nurodymų, kaip įvykdyti operaciją.
-
-
Norėdami pranešti apie prarastą „Visa“ kortelę apsilankykite mūsų Pamestų ir pavogtų kortelių puslapyje. Mūsų kvalifikuoti klientų pagalbos centro specialistai padės jums bet kuriuo metu pranešti apie prarastą arba pavogtą kortelę ir ją užblokuoti bei, jei reikia, suteiks skubios pagalbos paslaugas*.
-
-
Jei norite rasti bankomatą, pasinaudokite „Visa“ bankomatų ieškikliu, kuris padės rasti artimiausią iš daugiau nei 2 milijonų bankomatų visame pasaulyje.
Saugumas
-
-
Jei sulaukėte skambučio ar elektroninio laiško, prašančio atskleisti asmeninę informaciją, nedarykite to. Apie bet tokį neteisėtą „Visa“ vardo naudojimo atvejį galite pranešti mums tiesiogiai. Kortelių savininkams „Visa“ darbuotojai neskambina ir nesiunčia el. laiškų su prašymais pateikti asmeninę informaciją.
-
-
Jei tapatybės vagystė apima ir „Visa“ kortelės duomenis, apsilankykite mūsų prarastų kortelių puslapyje, kuriame sužinosite, kaip užblokuoti ir skubiai gauti naują kortelę.
Kelionės
-
-
Atsakymus į keliautojų dažniausiai užduodamus klausimus apie bankomatus ar pagalbos suteikimą užsienyje, rasite mūsų Kelionių puslapyje. Jei turite klausimų, ar norite informuoti kortelę išdavusią įstaigą apie kelionę ir ketinimą naudotis „Visa“ kortele užsienyje, apsilankykite kortelę išdavusios įstaigos svetainėje.
-
-
jei jūsų kortelė yra pamesta, pavogta, sugadinta ar pažeista, bendradarbiaujame su jūsų finansų įstaiga, kad patvirtintume ir pagreitintume skubų kortelės pristatymą jums, paprastai per 1-3 dienas. Jei reikia pagalbos, skambinkite nemokamu numeriu 1-800-847-2911 arba pasinaudokite viena iš nemokamų pagalbos linijų, nurodytų aukščiau pateiktame išskleidžiamajame sąraše.
Verified by Visa / 3-D Secure
-
-
Klientams registruotis „3-D Secure“ paslaugai nereikia. „3-D Secure“ paslaugos patvirtinimus tvarko korteles išdavusios įstaigos (finansų įstaigos, bankai ar kredito unijos). Jūsų internetines operacijas apsaugo „Visa“, be to patobulintos saugumo technologijos pirkimus daro sklandesnius ir saugo nuo sukčiavimo.
-
-
Klientai neturėtų susidurti su „3-D Secure“ veikimo problemomis. Jei taip nutiktų, kreipkitės į kortelę išdavusią įstaigą ar banką; kontaktinis telefono numeris turėtų būti nurodytas kortelėje.
-
-
„3-D Secure“ užtikrina papildomą el. prekybos operacijų saugumo lygį iki mokėjimo patvirtinimo. Tai suteikia galimybę prekybininkui, kortelę išdavusiai įstaigai ir, kai reikia, klientui pasikeisti duomenimis ir patvirtinti, kad operaciją inicijavo teisėtas sąskaitos savininkas. Jei norite daugiau sužinoti apie šią saugos technologiją ir jos teikiamus privalumus bei galimybes išvengti sukčiavimų, apsilankykite „3-D Secure“ svetainėje.
Dovanų kortelės
-
-
Jei norite sužinoti, kaip patikrinti „Visa“ dovanų kortelės likutį, apsilankykite „Visa“ dovanų kortelės puslapyje.
-
-
Jei norite sužinoti, kaip aktyvinti „Visa“ dovanų kortelę, apsilankykite „Visa“ dovanų kortelės puslapyje.
-
-
Jei norite gauti daugiau naudingos informacijos apie „Visa“ dovanų korteles, apsilankykite „Visa“ dovanų kortelių puslapio DUK skirsnyje, kuriame pateikta išsami informacija apie dovanų kortelių naudojimą, veiksmus vagystės atveju ar pametus, prekių grąžinimo ir kt.
Prekybininkai
-
-
Jei prekybininkas jums kelia įtarimų, galite nedelsdami užpildyti šią formą.
-
-
Taip – jei naudojate „Visa“ kredito, debeto ar dovanų kortelę. Tačiau prekybininkas, prekybos vietoje (parduotuvėje ar internete), turi aiškiai tai nurodyti. Daugiau informacijos apie prekybininkų taikomus papildomus mokesčius rasite „Visa“ taisyklėse.
-
-
Įprastai prekybininkai negali nustatyti minimalios ar maksimalios operacijos „Visa“ kortele sumos. Tačiau JAV ir JAV teritorijose - Puerto Rike, JAV Mergelių salose ir Guame - taikomos išimtys. Tose vietose prekiautojas gali reikalauti, kad mažiausia operacijos kredito kortele suma būtų 10 USD. Jei prekybininkas atsisakė priimti jūsų „Visa“ debeto kortelę dėl minimalios ar maksimalios sumos reikalavimo, pvz., nemažesnio nei 10 USD mokesčio, praneškite apie tai jūsų „Visa“ kortelę išdavusiai įstaigai.