Neradote reikalingos informacijos ar reikia pagalbos pranešant apie prarastą kortelę? Kreipkitės į mus. Informuokite mus dabar atsiųsdami el. laišką arba spauskite čia, kad gautumėte Pasaulinio klientų aptarnavimo centro nemokamų kontaktinių telefonų sąrašą.
Susisiekti su „Visa“
Jūsų „Visa“ kortelės sąskaita
-
„Visa“ nekaupia informacijos apie finansines operacijas, kurias vykdėte naudodamiesi savo „Visa“ mokėjimo kortele – šiuos duomenis kaupia ir tvarko Jūsų „Visa“ kredito arba debeto kortelę išdavusi institucija.
Norėdami gauti informaciją apie savo sąskaitą, kreipkitės į „Visa“ kortelę išdavusią instituciją. Adresą ir telefono numerį sužinosite savo „Visa“ paskyroje. Telefono numeris taip pat gali būti nurodytas ant kortelės nugarėlės. Adresą ir daugiau aktualios informacijos taip pat galite rasti kortelę išdavusios institucijos interneto svetainėje.
-
Neteisėtų operacijų problemas gali padėti išspręsti kortelę Jums išdavusi institucija. Adresą ir telefono numerį sužinosite savo „Visa“ paskyroje. Telefono numeris taip pat gali būti nurodytas ant kortelės nugarėlės.
Jei norėtumėte sužinoti daugiau apie „Visa“ siūlomas papildomas kortelės apsaugos paslaugas, eikite į skiltį „Saugumas ir patikimumas“.
-
Jūsų mokėjimo patirtis mums labai svarbi. „Visa“ logotipu paženklintos prekybos vietos neturi teisės atsisakyti priimti mokėjimą „Visa“ kortele, jei klientas tai daro sąžiningai.
„Visa“ klientų sąraše yra daugiau nei 16 000 finansų institucijų, kurios išduoda asmenines „Visa“ korteles ir registruoja „Visa“ korteles priimančias prekybos vietas. Šios finansų institucijos nustato bendradarbiavimo su prekybos vietomis terminus ir sąlygas, taip pat tvarko visus su jomis susijusius klientų aptarnavimo klausimus.
Rekomenduojame pranešti „Visa“ kortelę išdavusios institucijos pagalbos klientams telefonu, nurodytu Jūsų „Visa“ paskyroje arba ant „Visa“ kortelės nugarėlės. „Visa“ kortelę išdavusi institucija yra susipažinusi su „Visa“ taisyklėmis ir nuostatomis, taip pat turi Pranešimų apie klientų skundus formas.
Saugumas ir patikimumas
-
Kaip ir keičiant senąsias „Visa“ korteles, naujo dizaino kortelės taip pat bus platinamos „Visa“ korteles išduodančių finansų institucijų skyriuose. Visi „Visa“ produktai užtikrina patogų, patikimą ir saugų apsipirkimą. Dėl papildomų su „Visa“ kortele susijusių klausimų kreipkitės į kortelę išdavusią finansų instituciją.
-
Siekinat užtikrinti, jog pristatant naujo dizaino „Visa“ korteles nekiltų nesusipratimų, „Visa“ bendradarbiauja su finansų įstaigomis, prekybininkais ir teisėsaugos institucijomis visame pasaulyje.
-
Ne. Siekiant užtikrinti, jog naujo dizaino „Visa“ kortelės nekeltų nesusipratimų, „Visa“ bendradarbiauja su finansų įstaigomis, prekybininkais ir teisėsaugos institucijomis visame pasaulyje. „Visa“ turi specialias programas, padedančias pastebėti apgaulingą veiklą ir įspėti kortelių savininkus apie galimą sukčiavimą. Kortelių savininkams „Visa“ ir toliau teiks visapusę apsaugą skirtingais saugumo lygiais, tad jie gali jaustis ramūs ir saugūs naudodamiesi naująja „Visa“ kortele.
-
„Visa“ neatidaro ir netvarko prekiautojų sąskaitų. Jei norite savo įmonėje pradėti naudoti „Visa“ paslaugomis, kreipkitės į „Visa“ korteles išduodančią finansų instituciją.
-
Saugokitės bet kokių el. laiškų, kuriuose prašoma asmens duomenų, pvz., slaptažodžių, PIN kodų ar Jūsų socialinio draudimo numerio, arba nukreipiama į svetainę, kurioje prašoma pateikti šią informaciją. Šie laiškai gali būti iš apsimetėlių, kurie suklastojo el. pašto adresą, kad jis būtų panašus į kitą teisėtą adresą. Atminkite, jog el. paštu negalima siųsti jokios asmeninės informacijos. Jei gavote el. laišką, kuriame apsimetinėjama „Visa“, prašome pranešti apie tai „Visa“ ir pateikti neteisėto el. laiško duomenis.
-
Vartotojams svarbu žinoti, kad „Visa“ neskambina ir nerašo el. laiškų kortelių savininkams prašydama pateikti jų asmeninės sąskaitos informaciją. „Visa“ skambučių centrai neskambina nuotolinės rinkodaros tikslais. Vartotojai neturi reaguoti į el. laiškus arba telefono skambučius, kuriais prašoma pateikti asmeninę kortelės informaciją. Gavus tokį prašymą, patariame nedelsiant informuoti teisėsaugą ir kortelę išdavusią finansų instituciją. Kortelių savininkai taip pat turi žinoti, kad „Visa“ nulinės atsakomybės sukčiavimo politika užtikrina, kad jie nebus atsakingi už neteisėtus pirkimus.
„Visa“ nulinės atsakomybės taisyklės netaikomos tam tikroms komercinių kortelių operacijoms ir anoniminėms išankstinio mokėjimo kortelių operacijoms, taip pat operacijoms, kurių nevykdo „Visa“. Kortelių savininkai turi būti atsargūs ir saugoti savo kortelę. Pastebėjus neleistiną kortelės naudojimą būtina nedelsiant apie tai informuoti kortelę išdavusią instituciją. Detalesnės informacijos teiraukitės kortelę išdavusios institucijos.
-
Jeigu manote, kad aptikote „Visa“ svetainės, produkto ar paslaugos saugumo spragų, praneškite apie tai el. paštu [email protected].
-
Jei esate klientas ar pardavėjas, patyręs arba paveiktas saugumo incidento, kurį sukėlė „Visa“ produktas ar paslauga, arba kuris gali juos paveikti, prašome informuoti el. paštu [email protected].
Lėšų rezervacija sąskaitoje ir įspėjimai dėl sąskaitos
-
Atsiskaitant degalinėje, kai kurios korteles išduodančios institucijos rezervuoja kortelės savininko lėšas laukdami galutinės operacijos sumos – taip siekiama užtikrinti, jog nebūtų viršytas sąskaitos limitas. Degalinių operatoriai nėra atsakingi už lėšų rezervaciją sąskaitoje. Jei turite klausimų apie lėšų rezervaciją, susijusią su degalų pirkimo operacijomis, kreipkitės į kortelę išdavusią finansų įstaigą.
Degalinių operatorių lėšų rezervacija ir įspėjimai dėl sąskaitos:
Kol nėra žinoma galutinė mokėtina suma, nuskaitymai nuo sąskaitos gali nevykti. „Visa“ įvedė šią procedūrą siekdama apsaugoti „Visa“ debeto korteles išduodančias institucijas, prekybininkus ir kortelių savininkus. Dažniausiai tai taikoma tenkinant vartotojų poreikį atsiskaityti patogiai, pvz., įsipilant degalų savitarnos degalinėse.Pavyzdžiui, jei pasinaudojote debetine „Visa“ kortele restorane, kortelė gali būti autorizuota prieš priskaičiuojant arbatpinigius. Tokio tipo pirkimams debetines „Visa“ korteles išduodančios institucijos gali rezervuoti kortelės savininko lėšas, kad padengtų numatomą operacijos sumą. Ši lėšų rezervacija vadinama procedūra apsaugo tiek kortelių savininkus, tiek prekybininkus. Ji užtikrina, kad kortelių savininkai neišleistų daugiau pinigų, nei turi, o prekybininkams būtų sumokėta už prekes ar paslaugas. Nors daugelio operacijų sulaikymas trunka mažiau nei 24 val., „Visa“ rūpinasi kortelių savininkais reikalaudama kortelę išdavusių institucijų ir finansų įstaigų pašalinti bet kokią lėšų rezervaciją per 72 val.
K. Kada bus panaikinta lėšų rezervacija mano sąskaitoje?
A. Nors daugelio lėšų rezervacijos sąskaitoje laikotarpis yra mažiau nei 24 val., „Visa“ rūpinasi kortelių savininkais reikalaudama kortelę išdavusių institucijų ir finansų įstaigų panaikinti bet kokią lėšų rezervaciją per 72 val. ar greičiau.K. Gavus įspėjimą dėl sąskaitos el. paštu arba SMS žinute nurodyta suma kartais skiriasi nuo sumos, už kurią prisipyliau degalų degalinėje. Kodėl taip yra?
A. Kai kurios sąskaitos įspėjimuose nurodytos sumos gali neatitikti galutinės sumos, ypač tuomet, kai galutinė suma nėra žinoma, pvz., restoranuose arba savitarnos degalinėse. Įspėjime dėl sąskaitos gali būti nurodyta negalutinė operacijos suma, kuri bus nurodyta ataskaitoje.K. Žiūrint elektroninę banko sąskaitą internete, rodoma suma kartais skiriasi nuo sumos, už kurią prisipyliau degalų degalinėje. Kodėl taip yra?
A. Elektroninėse ataskaitose iš karto gali nesimatyti galutinė operacijos suma, ypač tuomet, kai galutinė suma nėra iš karto apibrėžta, pvz., atsiskaitant restoranuose arba savitarnos degalinėse. Galutinė operacijos suma elektroninėje ataskaitoje turėtų matytis kitą darbo dieną.
Kortelės su holografine magnetine juostele
-
„Visa“ neseniai sužinojo apie prekybos vietose pasitaikančią techninę problemą, kylančią naudojantis naują holografinę magnetinę juostelę turinčiomis mokėjimo kortelėmis. Bendrai vertinant kortelių aptarnavimo sutrikimus bei rinkoje esančias pažeistas korteles, šios problemos mastas yra labai mažas.
„Visa“ išsiaiškino, kad techninės problemos kilo holografine magnetine juostele paženklintas korteles naudojant aplinkoje, kurioje yra didelis statinis įsielektrinimas. Tokiais atvejais statinis elektros krūvis gali sutrikdyti įprastą perbraukimo kortele veiksmą ir neleisti atlikti atsiskaitymo operacijos.
Ši problema kenkia kortelių priėmimui ir patogiam naudojimui, o tai yra pagrindiniai „Visa“ įsipareigojimai kortelių savininkams. „Visa“ mano, kad bet kokia kortelių priėmimui kenkianti problema, kad ir kokia reta ji būtų, privalo būti pašalinta.
Siekiant išspręsti šią problemą, „Visa“ rekomendavo holografine magnetine juostale paženklintas korteles išdavusioms finansų institucijoms kuo greičiau jas pakeisti.
-
Neseniai „Visa“ pristatė naujo dizaino kortelę, kurios nugarėlėje yra holografinė magnetinė juostelė. Naujo dizaino kortelėje virš parašo juostelės yra balandžio holograma, kuri sukiojant kortelę matoma įvairiomis spalvomis.
-
Remiantis turima informacija ir gautais pranešimais spėjama, jog galima šių nesklandumų priežastis yra elektrostatinė iškrova (ESI), galimai kylanti dėl žemiau išvardintų veiksnių:
- žemo drėgmės prekybos vietoje lygio, dėl kurio susidaro aukštesnė nei įprasta elektrostatinė įtampa;
- prekybos vietų įrangos, kuri yra sąlyginai jautri ESI. Paprastai problemos kyla dėl magnetinio nuskaitymo galvučių;
- naudojimosi mokėjimo kortelėmis su holografine magnetine juostele, kurių elektrostatinis laidumas didesnis nei įprastų magnetinių juostelių.
-
Nors problemos mastas labai mažas, „Visa“ labai rimtai žiūri į visas problemas, kurios kenkia kortelių savininkų mokėjimams ir patogumui. „Visa“ rekomendavo finansų institucijoms kuo greičiau pakeisti jų išduotas holografine magnetine juostele paženklintas korteles.
-
„Visa“ rekomendavo finansų institucijoms kuo greičiau pakeisti jų išduotas holografine magnetine juostele paženklintas korteles. Siekdami kuo greičiau išspręsti šią problemą ir supaprastinti procedūras, mes glaudžiai bendradarbiaujame su kortelę Jums išdavusia finansų institucija.
-
Taip, galite ir toliau naudotis savo turima kortele, kol su Jumis susisieks kortelę išdavusi finansų institucija. Ši problema pasitaiko labai retai. Dauguma operacijų, atliekamų holografine magnetine juostele paženklintomis kortelėmis įvykdomos be trikdžių.
-
Šiuo metu kortelių savininkams nieko daryti nereikia. Jeigu Jūsų kortelė bus keičiama, kortelę Jums išdavusi finansų institucija susisieks su Jumis asmeniškai. Kitu atveju, galite toliau įprastai naudotis savo turima kortele. Dauguma operacijų, atliekamų holografine magnetine juostele paženklintomis kortelėmis įvykdomos be trikdžių.
-
Paslaugų sutrikimai, apie kuriuos buvome informuoti, pasitaikė tik prekybos vietose. Šiuo metu neturime informacijos apie paslaugų sutrikimus bankomatuose.
-
Ne. Kortelės priėmimo problemos, susijusios su holografinę magnetinę juostelę turinčiomis kortelėmis, neturės jokio poveikio Jūsų sąskaitai.
-
Trečiųjų šalių atliktas laboratorinis testas parodė, kad kortelės su holografine magnetine juostele nekelia jokių saugumo grėsmių kortelių savininkams.
„Visa“ prekės ženklas ir rinkodara
-
Visus prašymus dėl rėmimo reikia siųsti adresu:
Event and Sponsorship Marketing Dept.
Visa USA
P.O. Box 8999
San Francisco, CA 94128-8999 -
Labai dėkojame už Jūsų susidomėjimą „Visa“ reklama, tačiau negalime priimti neužsakytų reklamos idėjų.
-
Įgaliotoms „Visa“ korteles išduodančioms institucijoms ir „Visa“ prekiautojams pateikiame elektroninę „Visa“ prekės ženklo versiją ir nuorodas į „Visa“ patentuotas svetaines. „Visa“ prekės ženklą leidžiama naudoti tik „Visa“ korteles išduodančioms institucijoms ir „Visa“ prekiautojams. Jeigu dirbate „Visa“ korteles išduodančioje institucijoje arba su „Visa“ prekiautojais, apsilankykite mūsų Rinkodaros centre, kuriame pateikta daugiau informacijos apie „Visa“ logotipą ir įkelta medžiaga atsisiuntimui.
-
„Visa“ atnaujina savo įžymųjį mėlynos, baltos ir auksinės spalvos logotipą suteikdama jam naują išvaizdą.
-
„Visa“ išaugo iš kredito kortelių bendrovės į atsiskaitymo paslaugas teikiančią kompaniją, siūlančią įvairius mokėjimo produktus ir paslaugas. Naujasis „Visa“ logotipas ir kortelės dizainas rodo „Visa“ kompanijos evoliuciją.
-
Dabartinis „Visa“ logotipas ant kortelių pradėtas naudoti 2006 m. sausio mėn., dabar jis taip pat naudojamas reklamos bei rinkodaros tikslais, komunikuojant internete. „Visa“ kortelės ir pranešimai su dabartiniu „Visa“ prekės ženklu iki 2011 m. birželio 30 d. egzistuos kartu su kortelėmis ir pranešimais, kuriuose yra „Visa“ vėliava.
Klausimai Jūsų kortelę išdavusiai finansų institucijai
„Visa“ kortelę išdavusi finansų įstaiga arba bankas gali atsakyti į daugelį klausimų, susijusių su sąskaitų apmokėjimu internetu, sąskaitos likučio patikrinimą, prizų atsiėmimą arba nuskaitymo užginčijimą.